Khamis, 4 Ogos 2011

SALAM RAMADHAN



Assalamualaikum reader(s)

Maaf lama tak update blog, agak sibuk belakangan nih. Maklumlah, kalau dah namanya student tak kan nak relaks-relaks pulak kan? Kerja pun semakin hari semakin bertambah. Sebab kecil inilah yang mendorong saya melupakan blog untuk sementara waktu.

By the way, masih belum terlambat rasanya saya mengucapkan selamat menyambut Ramadhan kepada seluruh umat Islam di dunia nih. Kepada yang mengenali saya, maafkan segala kesalahan yang pernah saya perbuat sama ada secara sedar atau tidak... Saya hanyalah insan kerdil yang tidak dapat mengelak dari melakukan kesalahan.


Memandangkan kita sudah pun berada di bulan penuh barakah ini, apa kata kita tingkatkan amalan-amalan sunat di samping menjaga ibadah wajib. Sama-samalah kita mencari keberkatan 10 malam terakhir(Lailatul Qadar). Semoga kitalah insan yang bertuah mendapatkannya.


Sebelum saya mengundurkan diri, terimalah lagu Harapan Ramadhan ini sebagai renungan... Sungguh bermakna :





Happy Ramadhan semua :)

Semoga ibadah kita diterima-Nya.


Tiada ulasan: