Ahad, 21 Ogos 2011

Header & Template Baru



Yeay...


Akhirnya setelah bosan dengan header dan template lama yang sungguh menyakitkan mata saya berpeluang untuk edit semuanya malam ini. Saya suka juga template ini walaupun ianya sederhana sahaja. Sesuailah dengan saya seorang gadis genit yang sangat simple orangnya. Believe me :)

Header kali ni saya masukkan doodle ^_^ doodle kan famous amos sekarang ni. Jadi saya pun buat header doodle jugak lah. Jeng3... Sangat simple. Sekali lagi saya ulangi, sesuai dengan saya yang simple orangnya. Sila jangan muak membaca ayat tersebut ye! Hahahahaha

Doodle tersebut diambil dari blog Istana Cinta. Khas untuk follower blog tersebut sahaja tau. yang tak follow jangan nak mengada ambik.

Saya memang jarang sangat update blog, itu sebabnya saya membebel panjang-panjang. Sila jangan bosan membaca bebelan saya ^^ Ok, hari ini sudah 21 Ramadhan. Ya Allah, cepatnya masa berlalu. Berapa hari lagi insyaAllah umat Islam akan menyambut Syawal. Bersama kita mengejar 10 malam terakhir. Sepertimana yang kita tahu, Allah menganugerahkan Lailatul Qadr pada bulan Ramadhan. Pahalanya menyamai 1000 bulan.


Peperiksaan pertengahan tahun STPM pun bakal melabuhkan tirai pada khamis ini.


Semoga saya dan rakan-rakan diberi kekuatan olehNya.

Sekali lagi, doakan perjuangan kami :)

Sekian


First entry guna tulisan warna warni... sungguh comel :D

 


2 ulasan:

Tinta Jiwa berkata...

InsyaAllah,semoga Allah sentiasa meredhai kita dan sahabat. amin..

SI GADIS GENIT berkata...

amin :)