Rabu, 19 Oktober 2011

Lenyapkan Kesedihanku.



Nak tidur, mata pula tak nak lelap... Sementara mata masih segar bulat lagi nih, GG nak postkan sesuatu.... Untuk GG sendiri. Untuk teman-teman GG (yang mungkin tengah bersedih). Don't be sad dear. Allah always be with us. Jom rawat kesedihan itu dengan membaca doa ini:



Ya Allah... 
Memang benar aku dalam kesedihan...
Memang benar aku dalam kegelisahan...
Ya Allah...
Lindungilah aku dari kekecewaan yang membuatkan aku gundah...
Lenyapkanlah kesedihan yang membelenggu diriku ini...
Aku berlindung denganMu Ya Allah...
Berikanlah aku petunjukMu di kala aku 
dalam kesesatan dan kebingungan dalam mencari solusi yang tepat...
Berikanlah aku kesabaran,ketenangan, kekuatan dan ketabahan 
untuk menghadapi ujian yang 
Kau berikan ini...
Kuatkanlah semangatku...
Permudahkanlah segalanya urusanku...
aku berserah kepadaMu Ya Allah...
Sesungguhnya Engkau tahu akan segalanya-galanya...

                                                   
   Allah



1 ulasan:

Tinta Jiwa berkata...

Amin... semoga tiap doa yang kita titipkan dimakbulkan-Nya... InsyaAllah...